GroupJobs overview

Je bent zowel inhoudelijk als uitvoerend de drijvende kracht om onze klanten te helpen met slimme marketingbeslissingen: klanten leunen op jouw expertise, collega’s ondersteunen jou met je missie.

Jouw profiel

In deze duo-rol ben je betrokken bij de strategie, implementatie en optimalisatie van marketing automation projecten van opdrachtgevers als Amsterdam Dance Event, Eye Filmmuseum en Paradiso. Je knoopt fluitend bedrijfskritische databronnen aan elkaar, vertaalt strategie in slimme journeys binnen customer data platformen en werkt samen met de klant aan marketing automation maturity. Daarnaast zorg je dat projecten soepel verlopen, bewaak je budgetten en zorg je dat zowel klant als collega weet wat er van ze verwacht wordt.

Je wordt verantwoordelijk voor de succesvolle uitrol van de door ons ontwikkelde omnichannel klantcontact strategieën. Alles om de relatie tussen merk en mens te versterken. Het is onze missie om onze klanten stap voor stap te begeleiden naar optimale marketing automation maturity en ze te laten communiceren met hun relaties op basis van de ‘next-best-experience’. Jij bent de persoon die onze klant stap voor stap begeleidt, ondersteunt door een team van slimme professionals.

Perk: wij gaan een nieuw bureau opzetten, met een focus op customer engagement. Met specialisten zoals jij. Dus als je op zoek bent naar groeimogelijkheden: dit is ‘m.


Wat verwachten we van jou?

  • Grote affiniteit met het concreet toepassen van data om slimmer te worden in marketing;
  • Je bent geinteresseerd in wat er speelt bij een klant en denkt daarbij in concrete oplossingen;
  • De kracht om klanten stap voor stap mee te nemen in hun proces naar marketing automation maturity;
  • Een sterk analytisch vermogen, procesmatig inzicht, ondernemende geest en het lef om altijd vragen te blijven stellen;
  • Een hands-on mentaliteit: je zit als integrator ook zelf aan de knoppen van verschillende marketing automation toolings;
  • Ownership nemen over de processen, eerste aanspreekpunt bij vragen;
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare omgeving;
  • HBO/WO werk- en denkniveau;
  • Een trackrecord in marketing automation (SaaS) tools als Customer Data Platformen en Email Service Providers.
  • Ervaring met Squeezely, Spotler is een pré. Google Data Studio, Power BI, Datatrix een plus;

Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.



Over ons

Je staat er niet alleen voor. Bravoure is een creatief digitaal bureau met een compact team van 30+ gedreven en ervaren strategen, project managers. ontwerpers en developers, die elkaar dagelijks aanvullen en uitdagen. We zijn gespecialiseerd in strategie, branding en online platformen en samen werk je aan een mooie mix van klanten als Amsterdam Museum, Paradiso, Change Inc, Koninklijke Horeca bond en Health City.

We zijn gevestigd in een prachtig kantoor in hartje Amsterdam. We bieden een plek waar je jezelf kunt ontwikkelen. We hebben een gezellige en open werksfeer waar je veel kunt leren en je krijgt veel vrijheid en zeggenschap.


Wat bieden wij:


  • Open en internationale interne cultuur met veel autonomie en zelfsturing
  • Gedreven en gepassioneerd team van developers, designers en strategen
  • Goed salaris op basis van jouw ervaring, competenties en ambitie
  • Gezamenlijk lunchen, altijd bier koud en een mega grote tuin (in hartje Amsterdam)
  • Reiskosten (indien nodig)
  • Apple hardware
  • Hybride werken mogelijk (60/40 regeling)

Herken je jezelf of je beste vriend(in)?

Deel deze vacature met hem/haar of stuur je CV en motivatie naar https://bravoure.homerun.co/cu...;

We horen graag van je!