GroupJobs overview

Als Creative Director ben je eindverantwoordelijk voor de creatieve koers en creatieve output van Bravoure. Je hebt een duidelijke visie op het gebied van digitaal design - in de breedste zin van het woord - en kan deze goed overbrengen op anderen. Je doorziet wat onze klanten nodig hebben en met jouw digitale creatieve oplossingen ontstaan digitale producten die een impact maken.

Wie ben jij

Je hebt een zogenaamd ‘T-shaped’ profiel, want eigenlijk ben je ‘half-human-half-machine’. De mens in jou maakt dat je een Award winning merkconcept doorvertaald naar een digitaal platform weet te bedenken, want ja standaard Wordpress-jes daar doe je het niet voor. De machine dat je bent creëert een merk dat aanslaat met slimme conversie en data gedreven (UX) oplossingen die werken als een tierelier.

Je hebt de creatieve leiding over de ontwikkeling van (digital) concepten, merkidentiteiten & platformen. Je team bestaat uit zowel brand designers als digital designers en jouw doel is om zowel het team als de kwaliteit van bravoure een niveau hoger te tillen. Dit doe je door je kennis en ervaring te delen maar ook door duidelijk sturing te geven aan alle projecten binnen Bravoure.

Jij kan zowel een nieuwe merkidentiteit als een goed UX concept of andere creatieve uitwerkingen beoordelen op kwaliteit en impact. En nog belangrijker, je ziet en creeert kansen om het altijd nog beter te maken. Je daagt het team uit met je enthousiasme en daadkracht. Je bent de drijvende kracht bij het bouwen van een sterke cultuur van digital design thinking die onze manier van werken verder verstevigt. Je hebt een sterke visie op design, UX en hoe dit waarde kan toevoegen aan de business van onze opdrachtgevers. Je hebt een actieve rol bij grote strategische projecten waarbij je jouw visie op digital design (UX/UI), concepting en klantbeleving deelt.

Wij zoeken jou als jij…

  • Je hebt ervaring in de bureauwereld in leidinggevende en richttinggevende functies
  • Je profiel is ‘T-shaped’. En begeeft zich op de snede van design, creatie en UX
  • Een inspirerend portfolio met digitale producten die jij ontwikkeld hebt
  • Je bent verantwoordelijk voor alles wat er gecreëerd wordt. Van merkwereld tot aan digitale platformen
  • Je bent sterk in het opbouwen van klantrelaties
  • Je snapt welke elementen een goed concept moet hebben
  • Je hebt (merk)strategisch inzicht
  • Je bent een inspirator voor je team en onze klanten
  • Je houdt ervan om in een team te werken en iedereen binnen dit team te laten floreren
  • Je kan jouw ideeën vol overtuiging presenteren
  • Je wint pitches met Bravoure
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels
  • Je hebt een continue drive om te groeien en ontwikkelen
  • Je verbindt onze verschillende disciplines om de algehele kwaliteit van het werk te verbeteren
  • Gevoel voor humor hebt


    Bonuspunten:


  • Liefde voor muziek (een goede Spotify playlist is altijd een pluspunt
  • Agile/ Scrum ervaring
  • Ons gevoel voor humor

Wie wij zijn

Bravoure is een digital strategisch bureau, gespecialiseerd in merkstrategie, branding en de creatie van digitale platformen en producten. Dit doen we met een compact team (+/-30) van gedreven en ervaren strategen, ontwerpers en developers, die elkaar dagelijks aanvullen en uitdagen. Samen werk je aan een mix van klanten als Paradiso, Internationaal Theater Amsterdam, Cliq Digital, Change Inc. en Amsterdam Dance Event. We bieden een plek waar je jezelf kunt ontwikkelen zonder de bureaucratie van een groot bureau. We hebben een gezellige en open werksfeer waar je veel kunt leren en je krijgt veel vrijheid en zeggenschap. Verder doen we niet aan mooie maatpakken en jargon. Wat we wel doen is hard werken, veel lachen en uitgebreid lunchen. Daarnaast klinkt er vrijwel altijd goede muziek door het kantoor dat zich bevindt in hartje Amsterdam, naast ‘de Nederlandsche Bank’.


Dit mag je van ons verwachten

  • Een ambitieus en internationaal team in hartje Amsterdam
  • We zijn een compact team waar de lijnen kort zijn en iedereen inspraak heeft
  • Stilstaan is achteruitgaan. We leren van elkaar, onze klanten en blijven onszelf actief ontwikkelen
  • Marktconform salaris, afhankelijk van je ervaring en vaardigheden
  • Gezamenlijke lunch, conferenties, vrijdagmiddagborrels en teamdagen
  • Hybride werken mogelijk (60/40 regeling)
  • Een pensioenregeling van A.S.R. o.b.v. beschikbare premie met een eigen bijdrage van 50%
  • Apple hardware
  • 2x per maand bootcamp
  • Legendarische (kerst)feesten